
Martijn Franssen (Eneco) derde spreker Klantcontact Captains Conference
Nadat we eerder bekendmaakten dat Kay Dieke (Coolblue) en Bart van de Sande (ABN-Amro) spreken tijdens onze Captains Conference op 5 juni, kunnen we vandaag met trots bekendmaken dat we Martijn Franssen, Directeur Customer Services bij Eneco, als spreker aan het programma mogen toevoegen.

Martijn praat de bezoekers van de conference bij over sturen op customer value en Eneco’s strategie daarvoor. Eneco wil in ieder live klantcontact waarde toevoegen. In de gevallen dat je geen waarde kunt toevoegen in het live contact, moet je kiezen voor het voorkomen van contact, het digitaliseren van contact of het uitbesteden van klantcontact.
Hoe vind je binnen die kaders de juiste balans tussen kosten en kwaliteit? Welke keuzes moet je daarbij maken? Hoe maak je überhaupt goede keuzes als je geleefd wordt door de waan van de dag in de hectiek van een klantcontactoperatie? Martijn vertelt tijdens de Klantcontact Captains Conference hoe hij dit doet binnen de setting van Eneco.
Uniek, interactief event van Klantcontact.nl en de CCMA
De Klantcontact Captains Conference is een uniek en exclusief evenement dat Klantcontact.nl en de CCMA organiseren voor managers van middelgrote (vanaf 25 medewerkers) en grote inhouse klantenservice- en customer service afdelingen.
Geen traditioneel congres, maar een interactief event waar je in gesprek gaat met vakgenoten – senior managers die dezelfde uitdagingen en kansen ervaren in hun rol als leider binnen klantcontact. In een besloten setting, zonder een overdosis aan commerciële prikkels en pitches.