
Nicole Hoebink naar Eurofiber
Ervaren leider in klantprocessen
Per 15 juli 2025 start Nicole Hoebink als Group Director Customer Process Excellence bij Eurofiber. Met meer dan twintig jaar ervaring in managementfuncties binnen operations en customer service, brengt ze een schat aan kennis en expertise mee naar het groeiende glasvezelbedrijf. Op LinkedIn is haar indrukwekkende loopbaan te volgen.
Van bankwezen tot glasvezel

Nicole begon haar loopbaan bij SNS Bank en vervulde daarna diverse leidinggevende functies bij onder meer Mandemakers Groep en Telfort.
Ze groeide door naar managementposities bij Vodafone Nederland en VodafoneZiggo, waar zij verantwoordelijk was voor klantservice en operationele processen.
Haar meest recente functie was die van Director Operations / COO bij Carglass Nederland.
Focus op klanttevredenheid en proceskwaliteit
Bij Eurofiber gaat Nicole zich richten op het ontwerpen en implementeren van hoogwaardige klantprocessen en het verder verbeteren van de klanttevredenheid. Ze rapporteert direct aan COO Eric Kuisch, die haar benoeming als volgt toelichtte: “Nicole heeft in haar carrière bewezen zowel expert als leider te zijn op het gebied van Customer Service en processen.”
Nicole zelf reageert enthousiast: “Eurofiber’s groeiverhaal en toewijding aan klantervaring zijn zeer inspirerend. Ik kijk ernaar uit om mijn expertise in te zetten om onze processen en mensen zo te organiseren dat we de klantverwachtingen blijven overtreffen.”