KCM Group

KCM Group

by Klantcontact
KCM Survey

Bedrijfsprofiel KCM Group

KCM Group helpt organisaties bij het verbeteren van hun customer service en daarmee hun customer experience. Door de fusie tussen KCM en FOTC (Ferment Management, BRW Groep, Metier Academy Benelux en Customer Service Academy) beschikt KCM Group nu over een uitgebreid productportfolio, verdeeld over KCM Survey, KCM Academy, KCM Professionals, KCM Systems en KCM futurelab. ‘Exposing Oppurtunities’  staat centraal bij KCM Group, als full service provider op het gebied van klant- en medewerkersbeleving heeft elk KCM label een unieke inbreng.

Portfolio

KCM Survey – aanbieden van online en real time klant- en medewerkerstevredenheid onderzoeken en de stem van klanten en medewerkers op de juiste plek in organisaties brengen. (www.kcmsurvey.eu).
KCM Academy – optimaliseren van de menselijke factor door het bieden van trainingen, e-learnings en gamification voor klantprofessionals en leidinggevenden (www.kcmacademy.eu).
KCM Professionals – verbeteren van processen, systemen en strategie door audits, advisering, projectmanagement en interim management. (www.kcmprofessionals.eu).
KCM Systems – ontwikkelen en onderhouden van innovatieve software-applicaties om opdrachtgevers te ondersteunen in data verzamelen, visualiseren, optimaliseren en analyseren.
KCM FutureLab – innoveren en benchmarken door kennisdeling, white papers en events.

Markten

KCM Group is actief in de volgende markten: financials, volkshuisvesting en vastgoed, overheid en ZBO’s, energie en telecom, transport en logistiek, en zakelijke dienstverlening.

 

Hoofdvestiging Loosdrecht

Omvang 32 medewerkers

Omzet (2018)

 

Partners

KCM Survey werkt samen met specifieke partners, waaronder OBI4wan, Telecats en KSM Fabriek.

 

Certificaten en lidmaatschappen

Het managementsysteem van KCM Survey is ISO 27001 gecertificeerd.

KCM Survey is aangesloten bij de KSF, PvKO, KIRC

 

Contactpersoon

Edwin van Wijk

welcome@kcmgroup.eu

Top