The Sting lanceert nieuwe ‘Future Proof’ klantvriendelijke website
The Sting Companies lanceert in samenwerking met digital agency Dept een vernieuwde website voor The Sting, Costes Fashion en Cotton Club. Die is volgens het bedrijf volledig ‘future proof’. De focus van de nieuwe website ligt naar verluid op het verbeteren en vereenvoudigen van de klantbeleving.
The Sting website dynamischer
Een opvallend kenmerk van het project is de ‘Shop the Look’-propositie, waarmee klanten met één klik complete outfits kunnen kopen. Dit wordt mogelijk gemaakt door dynamische content en klikbare producten. Hierdoor komen de kledingstukken tot leven en kunnen ze gemakkelijk aan het winkelmandje worden toegevoegd.
Groeiplannen
De herlancering van de website markeert naar eigen zeggen het begin van de groeiplannen van The Sting. ‘Met het nieuwe ontwerp en een toekomstbestendig platform hebben we onze positie in het competitieve e-commerce modelandschap versterkt’, aldus Peter Danse, commercieel directeur van The Sting Companies.
‘In de komende tijd zullen we blijven werken aan de ontwikkeling van onze klantbeleving. We willen ons richten op personalisatie en het integreren van onze fysieke en digitale winkels.’
Samenwerking met Dept
Om het project te voltooien, was een intensieve samenwerking vereist. Milou Dingenouts, digitaal strateeg bij Dept, legt uit: ‘We hebben het ontwerpteam van The Sting snel geïntegreerd in onze ontwerpprocessen en nauw samengewerkt. Vanaf het concept tot aan de afronding. Deze sterke samenwerking, gecombineerd met onze naadloze overgangsfase, heeft de basis gelegd voor een langdurige en succesvolle relatie. Die gaat verder dan de traditionele grenzen van een bureau-klantverhouding.’