31 maart 2025

Movers & Shakers: Sander Reinink nieuwe Director of Operations bij ContactCare

Sander Reinink start op 1 april als Director of Operations bij ContactCare. In die rol richt hij zich op procesoptimalisatie en het verhogen van efficiëntie binnen de organisatie.

Sander Reinink.

Voor zijn overstap was Sander werkzaam als Delivery Director bij Concentrix. Met ruim twintig jaar ervaring in de facilitaire contactcenterbranche, waarvan meer dan tien jaar bij SNT/Webhelp/Concentrix, heeft hij een brede blik op de sector. Zijn expertise ligt in het verbeteren van samenwerkingen binnen teams en daarmee het optimaliseren van bedrijfsresultaten.

Motivatie en ambitie van Sander Reinink

Sander kiest bewust voor ContactCare vanwege de verantwoorde visie en werkwijze van de organisatie. “ContactCare heeft in de afgelopen vijftien jaar een vaste plek in onze branche veroverd. Ik ben ervan overtuigd dat we samen een volgende stap kunnen zetten in het realiseren van de ambities van ContactCare,” aldus Sander.

ContactCare’s groei en toekomstvisie

De komst van Sander past perfect binnen de groeiambities van ContactCare. De organisatie maakte in de afgelopen anderhalf jaar een aanzienlijke groei door, mede door de uitbreiding naar Suriname en diverse overnames. Met de inzet van de AI-gestuurde klantcontacthub Vavox verwacht ContactCare deze groei voort te zetten. Dankzij Sanders kennis en ervaring in de BPO-sector speelt hij een belangrijke rol in het versterken van de operationele processen en het realiseren van de ambitieuze doelen.

Bemiddeling door SkyWalker

De stap van Sander naar ContactCare werd gefaciliteerd door SkyWalker – customer service management. SkyWalker heeft een groot netwerk, vakkennis van contactcenters en zet specifieke wervingskanalen in om een positie te vervullen. Wil je ook een volgende stap zetten in je carrière, of heb je een vacature voor een leidinggevende positie in het customer service vakgebied? Neem dan contact op met SkyWalker.

Over ContactCare

ContactCare is een toonaangevende speler in de facilitaire contactcenterbranche en heeft zich de afgelopen 15 jaar ontwikkeld tot een betrouwbare partner voor bedrijven die hun klantcontact willen optimaliseren.

Verder lezen