Iedere sector zijn award: BMW CX-kampioen in autobranche
Geen sector ontkomt er meer aan: een eigen gala, groot of klein, mét bijbehorende awards. In feestland Nederland, waar we tegenwoordig elke gelegenheid aangrijpen om de slingers op te hangen, tel je als sector pas echt mee met een award uitreiking. Zo ook de automotivebranche. Vorige week hield Carmen Automotive BDC samen met enkele partners haar DCDW Event.
Bij het gezellige samenkomen werden uiteraard ook prijzen uitgedeeld. En wel de ‘Automotive CX Awards’ voor klantgerichtheid en klantbeleving. Het was de tweede keer dat deze prijzen werden uitgedeeld.
De meest klantgerichte automerken
BMW, Peugeot en Mazda gingen er met de prijzen vandoor en mogen zich – in ieder geval voor nu – de meest klantgerichte automerken in Nederland noemen. BMW pakte de eerste plek, Peugeot ging ervandoor met het zilver en Mazda prijkte op de derde plek.
Ook de klantgerichtheid van dealers werd gefêteerd. Pala Group won, Dusseldorp werd tweede gevolgd door Amega op de derde plek. Aan alle winnaars van eremetaal: ook namens de redactie van Klantcontact.nl: gefeliciteerd! Op naar de volgende awards.