Dit was de Nationale Klantcontact Week 2025. Nog even nagenieten
Van 7 tot en met 11 april stond de klantcontactbranche in het teken van de Nationale Klantcontact Week (NKW). Deze week, georganiseerd door de Customer Contact Management Association (CCMA), bood bedrijven de kans om hun klantcontactmedewerkers extra in het zonnetje te zetten en de onderlinge samenwerking te versterken. Er werden allerlei toffe acties en challenges georganiseerd om teams te inspireren en te motiveren. Wij zetten de meest leuke, bijzondere en opvallende momenten onder elkaar.

Maandag 7 april: #SoManyYearsAgo
Organisaties stelden hun teams voor met foto’s van zoveel jaar geleden. Wat is er veranderd in de afgelopen 2, 5, 10 of 15 jaar? Wat hebben ze geleerd of ontwikkeld?



Dinsdag 8 april: #LetsConnect
De Nationale Klantcontact Week, dat doe je samen! Bedrijven lieten zien op welke manier andere afdelingen binnen hun organisatie betrokken werden bij de Nationale Klantcontact Week.



Woensdag 9 april: #BucketList
Welke initiatieven voor verbetering staan op de #BucketList van alle klantcontactteam? Onder de hashtag #BucketList werden ze gedeeld om anderen te inspireren.



Donderdag 10 april: #ShineALight
De Nationale Klantcontact Week is er natuurlijk om de klantcontactmedewerkers in het zonnetje te zetten. Op welke manier deden organisaties dit afgelopen week gedaan?




Vrijdag 11 april: #Winnaars
Vandaag ging de jury langs bij de winnaars van de Nationale Klantcontact Week 2025! Welke drie bedrijven werden nog eens extra in het zonnetje gezet?

Een week om te onthouden
De Nationale Klantcontact Week 2025 van de CCMA was niet alleen een moment van waardering, maar ook een platform voor innovatie en samenwerking. Bedrijven en medewerkers toonden hun inzet en passie voor het vak, wat bijdroeg aan een positieve en inspirerende werksfeer. De NKW blijft een essentieel evenement om de waarde van klantcontactmedewerkers te erkennen en te vieren.