Klantcontact Agenda

22 mei SmartCenter Webinar “Waardevolle medewerker KPI’s in het klantcontact center”
Online

SmartCenter Webinar “Waardevolle medewerker KPI’s in het klantcontact center”

In de praktijk blijkt het soms nog best ingewikkeld om de juiste KPI’s te bepalen die daadwerkelijk meten wat je wil weten.
Meer info
31 mei SmartCenter Klantcontact Padel Open 2024
Bastion Baselaar – Rosmalen

SmartCenter Klantcontact Padel Open 2024

Kom jij padellen met vakgenoten? Maak je klaar om te schitteren op de padelbaan! Schrijf je nu in voor de 7de editie van het Klantcontact Padel Open, hét evenement waar plezier, competitie en netwerken samenkomen. Wees erbij en ervaar een dag vol sportieve uitdagingen en gezelligheid. Sla snel je slag en reserveer jouw plek voor […]
Meer info
3 juni Stichting Een Nieuw Geluid: Young professionals in klantcontact
Online

Stichting Een Nieuw Geluid: Young professionals in klantcontact

Naar website
4 juni Zendesk Presents Amsterdam
The Social Hub Amsterdam City

Zendesk Presents Amsterdam

Neem deel aan Zendesk’s flagship event voor een grote stap vooruit in klantervaring.
Meer info
12 juni KSF HR Congres 2024
Arnhem

KSF HR Congres 2024

Meer informatie volgt
Meer info
20 juni Open Varen 2024
Jachthaven ‘t Anker – Oud Loosdrecht

Open Varen 2024

Naar website
10 oktober KCC Congres 2024
Spant! – Bussum

KCC Congres 2024

Het KCC Congres is al 13 jaar een uniek congres over Klantcontact, Dienstverlening, Communicatie en Participatie
Meer info
7 november
Gooiland Events, Hilversum

CCMA Manager of the Year 2024

Op donderdag 7 november komt de klantcontactbranche samen voor het meest prestigieuze evenement van het jaar: de CCMA Manager of the Year verkiezing. Een traditie die al meer dan 20 jaar het beste in klantcontactleiderschap in de spotlight zet. Wie volgt René Kloppenburg van KPN op als de volgende Manager of the Year? Denk na […]
Meer info
Eerdere Events