Woordenboek

VCN

VCN staat voor Vereniging Contactcenter Nederland.VCN is het kenniscentrum en de belangenorganisatie dat zich primair richt op de ontwikkeling, verbetering en optimalisering van interactie tussen organisaties en hun klanten.  VCN verzamelt, analyseert, creëert en ontsluit kennis en kunde op het vakgebied customer care en brengt de belangen van klanten en organisaties samen. Binnen een uiterst dynamische sector met inmiddels ruim 1.600 contactcenters en meer dan 110.000 daarin werkzame mensen, vormt VCN een interactief platform voor customer care professionals. VCN is de marktplaats voor professionals met een passie voor klantcontact én de visie dat contactcenters daarin -nu en in de toekomst – een centrale rol vervult. VCN werkt aan de ontwikkeling van hét kennisportaal voor de customer care branche. Ook u kunt het kennisportaal gebruiken en meehelpen om het VCN-kennisportaal te verbeteren, te vullen en te laten groeien.

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z