Pegamento

Pegamento

by Klantcontact
Pegamento logo

Bedrijfsprofiel Pegamento

Pegamento (het Spaanse woord voor lijm), opgericht in december 2008, is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA), Artificial Intelligence (AI) en Customer Experience Management (CEM). Het bedrijf richt zich op het optimaliseren van klantinteracties zodat dat deze slimmer, in minder tijd maar kwalitatief hoogwaardig en met meer persoonlijke aandacht voor de klant worden uitgevoerd. Contextueel juiste informatie is daarbij essentieel. Pegamento bedient bedrijven zoals AkzoNobel, gemeente Amsterdam, TransLink en Achmea.

Portfolio

Pegamento biedt contextueel intelligente producten en oplossingen die medewerkers ondersteunen met hun dagelijkse werkzaamheden. Pegamento “verlijmt” als het ware verschillende systemen en technologieën tot één geheel, zodat klantcontactmedewerkers beter en efficiënter hun werk kunnen doen. Daarnaast is Pegamento leverancier van de sociale verbindingsapp Apptime en kennisbank Britannica. Ook is Pegamento leverancier van CloudContact, een cloudgebaseerde geïntegreerde omnichannel klantcontactoplossing.

Markten

Pegamento werkt landelijk en internationaal, is actief in alles sectoren. Pegamento richt zich op bedrijven die baat hebben bij het automatiseren van steeds terugkerende werkzaamheden waarbij de menselijke factor niet heel erg belangrijk (meer) is. Pegamento werkt nauw samen met partners als Mendix, Nice en Odigo; integratie met alle platformen is mogelijk.

 

Hoofdvestiging Nieuwegein

Omvang 50 medewerkers

Omzet (2018) N.A.

 

Certificaten en lidmaatschappen

ISO27001 pending

Aangesloten bij/lid van KSF en PvKO

 

Contactgegevens

Serge Poppes, spoppes@pegamento.nl

Top