De Klantreisgids: #14 Verandering naar een effortless experience met Bernard Steenbergen
In deze aflevering onderzoekt Sannah de Brouwer samen met Bernard Steenbergen de beste manier om verandering door te voeren, bijvoorbeeld met welke KPI’s je dat doet en hoe je silo’s doorbreekt binnen de organisatie.
Je hoort veel voorbeelden van ons beide over onder andere de volgende onderwerpen:
- Positive learning (perceptie, verwachtingen, beïnvloeden)
- Structuur van de klantenservice, hoe zorg je ervoor dat je de klantreis verbeterd binnen een grote organisatie (hint: agile werken)
- Klantenservice als profit of cost centre binnen een organisatie
- KPI’s om te meten welke verandering wel of niet goed gaat verandering
- Duurzaamheid in klantenservice
Over de klantreisgids
In deze podcast serie gaat Sannah de Brouwer op zoek naar hoe je nu als bedrijf de meest ultieme klantbeleving voor jouw klanten opzet. Sannah nodigt sprekers, auteurs, leiders, ondernemers en software ontwikkelaars uit die allemaal een passie hebben voor de klant, om samen in gesprek te gaan om steeds beter de route te verkennen.