Talent& Pro en TDA bundelen krachten op het gebied van WFT-klantcontact

by Klantcontact

Talent& Pro en TDA bundelen krachten op het gebied van WFT-klantcontact

by Klantcontact

by Klantcontact

TDA_Logo_DEF_v10TDA en Talent&Pro verstuurden zojuist hun persbericht over de strategische samenwerking op het gebied van WFT-klantcontact (zie onderstaand).

Voor Klantcontact.nl sprak ik Cokky Weyschedé-Bosman over dit persbericht.

Cokky, ik lees termen als “strategische samenwerking”, “bundeling van krachten”, “partnership” en “samenvoegen van mensen, middelen en processen”. Lees ik tussen de regels door een fusie?

Cokky: “Hahaha, nee hoor. Het betreft een strategische samenwerking tussen 2 gezonde, zelfstandige bedrijven. Beide organisaties signaleerden een concrete behoefte in de markt die we afzonderlijk van elkaar niet optimaal konden invullen. Door het bundelen van onze ervaring en expertise kunnen wij dat wel en kunnen we WFT-klantcontact zeer goed vorm geven. Daar komt boven op dat met specifieke tools, rapportages en analyses we onze meerwaarde voor opdrachtgevers nog verder kunnen vergroten. Beide bedrijven zijn er van overtuigd dat we hiermee een mooie stap maken in het specialisme van klantcontact met een financieel diepgaande inhoud. We hebben inmiddels de eerste campagnes gezamenlijk uitgevoerd en boeken mooie resultaten. Beide partijen zullen de nieuwe propositie meenemen in hun portfolio’s”.

Zie onderstaand het volledige persbericht

Fun Zeegers

Leusden/Almere, donderdag 19 maart 2015
Financieel detacheerder Talent&Pro en facilitair contactcenter TDA hebben een overeenkomst gesloten voor
een strategische samenwerking. Met dit partnership breidt Talent&Pro haar Wft-gecertificeerde (Wet
financieel toezicht) detacheringsdiensten uit met Wft-gecertificeerd klantcontact. De bundeling van krachten
is een passend antwoord op de toenemende behoefte van financiële dienstverleners naar gekwalificeerde
Wft-professionals op het gebied van klantcontact.

Financiële markt zoekt Wft-specialisten met klantcontactvaardigheden
“We zien bij onze klanten de behoefte aan gecertificeerde Wft-adviseurs in klantcontactprocessen sterk
toenemen. Denk hierbij aan hersteladvies bij beleggingsverzekeringen of de invulling van de zorgplicht waarbij
klantcontact via telefoon, e-mail en chat in steeds grotere aantallen aan de orde is,” verklaart Steven
Raaijmakers, Directeur Verzekeringen & Pensioenen bij Talent&Pro.

Raaijmakers: “Door de samenwerking met TDA kunnen wij onze opdrachtgevers bieden waar zij behoefte aan
hebben: kostenefficiënte, effectieve en geheel compliant klantcontactoplossingen. Goede oplossingen waarbij
onze Wft-specialisten direct inzetbaar zijn op uiteenlopende klantcontactprojecten. Ook bieden we hen zo de
ruimte om zich verder te ontwikkelen op het gebied van professioneel klantcontact.”

Kwalitatief klantcontact in hoge volumes
Met het partnership biedt TDA Talent&Pro de mogelijkheid om klantcontacttrajecten in eigen beheer uit te
voeren. Cokky Weyschedé Bosman, Directeur TDA: “Bij TDA en Talent&Pro staat het ontzorgen van de klant hoog
in het vaandel. Door het samenvoegen van onze mensen, middelen en processen bieden we financiële
dienstverleners de kans om kwalitatief klantcontact in hoge volumes in te zetten. Als directeur van TDA ben ik
daar uitermate trots op.”

Over TDA
TDA staat al sinds 1986 bekend als een facilitair contactcenter voor hoogwaardige multichannel
klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op het gebied van klantcontact in Nederland. TDA werkt voor
klanten in diverse branches zoals banken en verzekeringsmaatschappijen, webwinkels, uitgeverijen,
overheidsinstanties en het MKB. Meedenken, elkaar sterker maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn
de drijfveren van het TDA-team. Dit zijn in totaal 200 medewerkers die zijn verdeeld over drie vestigingen in
Almere, Utrecht en Leiden. TDA beschikt sinds 2012 over een Wft-inschrijving bij de AFM.

Over Talent&Pro
Talent&Pro is binnen Nederland de marktleidende totaalpartner op het gebied van detachering, projecten en
advies in de financiële dienstverlening. Talent&Pro is al ruim 15 jaar actief in het bank- en verzekeringswezen, de
pensioen- en levenbranche en het actuariaat. Binnen deze sectoren zijn meer dan 800 interimspecialisten
werkzaam in zowel operationele als strategische functies. Hoogopgeleide toptalenten en professionals die actief
bijdragen aan efficiënte bedrijfsvoering en werkprocessen – en daarmee de resultaten – van financiële
dienstverleners. Talent&Pro maakt onderdeel uit van de Redmore Group en werkt voor alle grote financiële
instellingen in Nederland.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Top