Robert Dijkhuis vertrekt bij Wegener

by Klantcontact

Robert Dijkhuis vertrekt bij Wegener

by Klantcontact

by Klantcontact

IMG_1177We kwamen Robert Dijkhuis tegen op het NK Jachtpaarden op het domein van paleis Soestdijk. Klopt het dat je aan het vertrekken bent bij Wegener, vroegen we hem.
“Ja, sinds de aangekondigde overname van Wegener door de Persgroep medio vorig jaar, is er hard gewerkt aan analyses van de beide huidige operaties en het maken van integratie plannen. Na de goedkeuring van de ACM in februari, vertrokken er al veel ‘oude’ Wegener collega’s en kwam ook in het klantcontact ‘domein’ de vraag hoe de nieuwe afdeling na de integratie definitief geleid moest gaan worden en door wie. Na de afgelopen 8 goede jaren, voor mij een logisch moment om me af te vragen wat mijn volgende stap zou zijn. De inrichting van de organisatie bij de Persgroep is essentieel anders dan wij bij Wegener ingericht waren. Wegener kende één verantwoordelijke manager voor alle klantcontact afdelingen intern, extern, service en sales BtB en BtC. De Persgroep werkt met gescheiden afdelingen. Gezamenlijk zijn we tot de slotsom gekomen dat ik niet degene ben, die de nieuwe afdeling zou gaan runnen na de volledige integratie. Op dat moment neem je samen ook al snel de beslissing om degene die dat wel gaat doen de ruimte te geven”


En wat nu?
“Na ruim 8 mooie en intensieve jaren, kijk ik vol trots terug op wat we met een heel team van medewerkers hebben neergezet en achterlaten. Ondanks dat Wegener het niet altijd even gemakkelijk had, hebben we een BtC klantcontact organisatie van nul op kunnen bouwen met nieuwe, en vaak vernieuwende, technologieën. Een afdeling die op zeer hoog niveau presteerde, wat ook wel bleek uit de externe waardering zoals een NCCA Award Innovatie en een zilveren Oor bij de Gouden Oor verkiezing klachtenmanagement. De grootste waardering vind ik toch weer dat een aantal getalenteerde medewerkers op mooie posities intern en extern terecht zijn gekomen.

Daarnaast heb ik de kans gekregen om een nieuwe BtB klantcontact organisatie op te zetten die, ook nu nog maar anders opgehangen, zeer succesvol werkt.
Voor mezelf was het leerzaam om ook de afgelopen jaren een tweetal marketing functies te hebben kunnen uitvoeren.

Ik ben nog tot na de zomer in dienst van Wegener/dPN en daarna hoop ik weer een interessante uitdaging aan te gaan.

Fun Zeegers

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Top