QuandaGo

QuandaGo

by Klantcontact

Bedrijfsprofiel QuandaGo

QuandaGo is in 2019 ontstaan uit de samenvoeging van Morphis, VANAD Aloha en Artificial Industry, drie onderdelen die tezamen de technologie-tak van VANAD Group vormen. QuandaGo ondersteunt ondernemingen op het gebied van interacties, processen en kennis rondom het contact tussen bedrijven en hun klanten. 

Portfolio

QuandaGo is een cloudgebaseerd, omnichannel en AI-powered ecosysteem van oplossingen op basis van AWS-infrastructuur. Het platform bestaat uit toepassingen voor contactcenters (routering van interacties, rapportage, monitoring), RPA en AI. Het biedt functionaliteiten op het vlak van omnichannel klantcontact, gepersonaliseerde interacties en acties, 360 graden klantbeeld en ondersteuning door AI. QuandaGo heeft klanten als DELA, Randstad, RTL Nederland, Gemeente Amsterdam en Blokker. 

Markten

QuandaGo richt zich met name op kleine en middelgrote bedrijven in de sectoren e-commerce, utilities en telco’s en de ‘direct-to-consumer’-markt. Het bedrijf doet vaak zaken met snelgroeiende klantorganisaties, die zich sterk ontwikkelen op het vlak van tooling.

Vestigingen Hoofdvestiging: Capelle aan den IJssel. Daarnaast is QuandaGo actief in Duitsland, België, Australië, de UK en de VS. 

Omvang 55 medewerkers 

Omzet (2018) N.A.

Partners

QuandaGo werkt samen met onder andere Microsoft en Amazon voor de levering van de online diensten en binnen VANAD Group werken zij samen met onder meer VANAD Bliss, VANAD Engage, VANAD Academy en Tangelo Software. 

Certificaten en lidmaatschappen

QuandaGo is aangesloten bij de KSF.

 

Contactgegevens

Joost PluggeSales Manager

joost.plugge@quandago.com

Top