Podcasts

Nieuwe podcast

Klantcontact Cafe: #9 Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie

In deze podcast interviewt presentator Roelof Hemmen Programme Director Customer Care Edward van Wingerden over het bijzondere verhaal achter Renewi en zijn missie om de klantcontactstrategie van Renewi beter en toekomstbestendig te maken.
CCMA Kijkje in de keuken: #10 Interview met René Kloppenburg, KPN
8 februari 2024
28:33

CCMA Kijkje in de keuken: #10 Interview met René Kloppenburg, KPN

Een nieuwe podcast met de winnaar van de CCMA Manager of the Year Award: René Kloppenburg! René is Senior Manager Customer Care bij KPN.
Klantcontact Cafe: #8 SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?
19 januari 2024
32:58

Klantcontact Cafe: #8 SNS Bank zwemt tegen de stroom in met focus op persoonlijk klantcontact. Slim of onuitvoerbaar?

In deze podcast van het Klantcontact Café gaat presentator Roelof Hemmen in gesprek met Hans van der Ven, Directeur Klantteams en klantenservice bij SNS Bank over de vraag of het slim of onuitvoerbaar is om focus te houden op persoonlijk klantcontact.
De Betrokken Dienstverlener: #93 14010 naar de Gemeente!
7 januari 2024
17:20

De Betrokken Dienstverlener: #93 14010 naar de Gemeente!

In deze podcast vertelt manager Milko van Aalst dat zijn 14010 organisatie vanaf nu een afdeling binnen de gemeente Rotterdam is
De Klantreisgids: #14 Verandering naar een effortless experience met Bernard Steenbergen
16 december 2023
49:45

De Klantreisgids: #14 Verandering naar een effortless experience met Bernard Steenbergen

In deze aflevering onderzoekt Sannah de Brouwer samen met Bernard Steenbergen de beste manier om verandering door te voeren, bijvoorbeeld met welke KPI’s je dat doet en hoe je silo’s doorbreekt binnen de organisatie.
Your CX Energy Boost! – Zanna van der Aa
1 december 2023
42:30

Your CX Energy Boost! – Zanna van der Aa

Gebaseerd op haar PhD in CX en haar ruim 20 jaar ervaring met het aansturen van CX-transformatieprogramma’s over de hele wereld, deelt Zanna van der Aa haar kennis met jou, zodat jij de impact van jouw eigen CX-programma verder kunt vergroten. Haar wetenschappelijke achtergrond combineert ze altijd met een zeer no-nonsense, pragmatische, energieke aanpak die je direct kunt toepassen in je dagelijkse werk.
De kunst van contact: In contact met Roompot Head of Guest Service Remco
2 november 2023
32:47

De kunst van contact: In contact met Roompot Head of Guest Service Remco

In deze aflevering van de Kunst van Contact hebben Head of Guest Service bij Roompot/Landal Remco Smit en CliniClown Bas de Man het onder andere over de kracht van non-verbale communicatie. Want hoe maak je contact zonder stem? Zou Bas zijn werk als CliniClown nog kunnen doen?