Pegasystems

Pegasystems

by Klantcontact

Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door een hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische businesseisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om ‘s werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten.

Naam

Naam van het bedrijf en website

Naam contactpersoon

Linkedinprofiel

Website/e-mail

Social media (twitter, linkedin)

Eigendom

Privately owned, investeerders, etc

 

Oprichting

In huidige vorm, eventueel aangevuld met informatie over verleden (fusies/overnames, herkomst directie/medewerkers, wortels).

 

Vestigingen

Wat is de hoofdvestiging en hoeveel vestigingen zijn er in totaal

 

Omvang

Aantal medewerkers in FTE of headcount (aangeven) per 1-1-2019

 

Omzet

Indicatie van jaaromzet (laatste boekjaar)

Indicatie van de groei (ten opzichte van voorgaande boekjaar)

 

Portfolio

Welke diensten levert uw organisatie?

– advies/consultancy, strategisch, tactisch, operationele processen, specialiteiten)

– productontwikkeling

– services/dienstverlening

– HR-dienstverlening zoals recruitment, training/opleiding of interim personeel

– software reseller (met of zonder implementatie)

– specialiteiten (contactcenter, WFM, CRM, bots, AI, RPA, SaaS-oplossingen, etc)

– systeemintegratie

 

Partners

Met welke strategische partners (organisaties) werkt u samen?

 

Technologie

Indien relevant: met welke technologieplatforms en partners werkt u (Microsoft Azure, AWS, Pega, Oracle, Verint, Genesys, Avaya, SAP, etc)?

 

Certificaten en lidmaatschappen

Over welke kwaliteitskeurmerken beschikt uw organisatie (ISO, NEN, CCMI, etc)?

Bij welke (voor Klantcontact.nl relevante) branche/beroepsverenigingen bent u aangesloten?

 

Markten

Werkt uw organisatie landelijk, regionaal of internationaal

Welke sectoren worden bediend (overheid, zakelijke dienstverlening, utility, telecom, arbeidsmarkt, zorg, financiële sector, logistiek, (e-)retail, industrie, media, reissector, automotive, …)

 

Strategie

Op welke markten/sectoren richt uw organisatie zich de komende tijd

Hoe wil uw organisatie groeien (organisch, met of zonder overnames, partnerships, jv’s…)

Wat is de beoogde groei in resultaat

Top