OBI4wan

OBI4wan

by Klantcontact

Bedrijfsprofiel OBI4wan

OBI4wan maakt innovatieve en efficiënte online klantenservice toegankelijk. OBI4wan biedt daarvoor niet alleen gebruiksvriendelijke tools voor webcare, messaging, customer engagement, chatbots en reputatiemanagement, maar ook services als data analyse, onderzoek, strategieontwikkeling en training. Wereldwijd worden zowel grote als kleine klanten uit verschillende branches bediend. OBI4wan behoort al 4 jaar tot de 250 snelstgroeiende bedrijven van Nederland. Meerdere keren werd dit beloond met awards, zoals FD Gazelle, Main Software 50, Deloitte fast 50 en Emerce100. Klanten zijn onder andere Videoland, HTM, HEMA, Geberit, Gemeente Utrecht, NCOI Groep, ING en DHL.

Portfolio

Met OBI Engage kunnen klanten al hun webcare, messaging (bijvoorbeeld WhatsApp), social media publishing en -monitoring in één overzichtelijke tool managen. De OBI Brand Monitor biedt organisaties toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social medianetwerken, nieuwsbronnen, print media, radio en tv die gaan over de eigen organisatie, doelgroep, markt en concurrenten. De analisten van OBI Insights bieden scherpe en data gedreven inzichten in onder andere de impact, reputatie, doelgroep en mediawaarde van organisaties. OBI Bots biedt de mogelijkheid chatbots veelgestelde vragen af te laten vangen via verschillende klantkanalen. Zowel zelf bouwen op het gebruiksvriendelijke no-code chatbot platform als maatwerk is mogelijk.

Markten

OBI4wan is, zowel in Nederland als daarbuiten actief in alle sectoren. Van overheid tot e-commerce en van non-profit tot multinational. Partners waarmee structureel wordt samengewerkt of waarmee integraties zijn zijn onder andere: Insocial, RobinHQ, Polly, Noscura, Effecta, TOPdesk en Freshdesk.

 

Hoofdvestiging Zaandam

Omvang circa 75 medewerkers

Omzet (2020) N.A.

 

Certificaten en lidmaatschappen

ISO27001. Aangesloten bij/lid van KSF, PvKO, CX Circle

 

Contactgegevens (commercieel)

Alexander de Ruiter, alexander@obi4wan.com

Top