Management ·
Opinie ·
Opinie
Klantcontact.nl verwelkomt graag gastbloggers. Vind jij het leuk om jouw visie te delen met andere professionals in de sector? Meld je dan aan bij de redactie.
Is het gerechtvaardigd om klanten extra te laten betalen voor premium customer service? We vroegen het onze captains
Opinie ·
Het belang van een goed imago van de branche: 7 opinion leaders in klantcontact delen hun visies en inzichten
14 februari 2024 - Zeven experts in customer care gingen onlangs een vakinhoudelijke dialoog met elkaar aan tijdens de Klantcontact.nl Captains Lunch. In een eerder artikel gaven we hun visies en praktijkinzichten weer over AI in customer service, dit keer gaan we in op het belang van een goed imago van de branche. Hoe maken we onze sector nóg […]
Opinie ·
Hebben gemeenten nou klanten, inwoners, gasten of burgers?
7 februari 2024 - Sinds enige tijd laait de discussie weer op: heeft een gemeente nu wél of géén klanten? Is dat dan zo belangrijk? Ja, toch wel. Een term doet namelijk iets in het hoofd van iemand, aldus Jan Roelof Steenbergen, columnist voor Klantcontact.nl. De beelden die je in je hoofd maakt van een zwerver verschillen met die […]
SUSA Tipboek - 50 tactische tips om het maximale uit GenZ te halen
De uiteenlopende kenmerken die aan Genz op de arbeidsmarkt worden toegeschreven kennen we inmiddels. Hoe prik je daar doorheen en zorg je dat ook deze generatie wèrkt?
ICT / Tech ·
Opinie ·
AI als gamechanger in customer service: 7 opinion leaders in klantcontact delen hun visies en inzichten
30 januari 2024 - Tijdens de Klantcontact.nl Captains Lunch in januari 2024 gingen zeven experts in customer care een boeiende discussie met elkaar aan. Het Europese hoofdkantoor van Nike in Hilversum bleek een inspirerend decor om scherpe visies en praktijkinzichten over een aantal uiterst relevante ontwikkelingen in de sector met elkaar te delen. De digitale revolutie, en heel specifiek […]
Opinie ·
De 5 best gelezen artikelen op Klantcontact.nl uit 2023
11 januari 2024 - 2023 was een bewogen jaar voor Klantcontact.nl. We bereikten de 3000 volgers op LinkedIn, verwelkomden waardevolle partners, ontwikkelden een podcastpagina én schreven inhoudelijke artikelen over ons vakgebied. Om nog één laatste keer terug te blikken op het vorige jaar, zetten we de 5 best gelezen artikelen op een rijtje. Heb jij ze allemaal al gelezen? […]
In de media ·
Opinie ·
Waarom klantverhalen belangrijker zijn dan data? Bel eens je eigen klantenservice
10 januari 2024 - “Wanneer de data en anekdotes tegenstrijdige beelden laten zien, hebben de anekdotes meestal gelijk”, aldus Jeff Bezos (oprichter van Amazon) in een podcast met Lex Fridman. De wachttijd aan de lijn met Amazon was volgens de data heel laag (gemiddeld lager dan 60 seconden), maar dat kwam uit verhalen van klanten helemaal niet naar voren. […]
Opinie ·
Goede voornemens binnen klantcontact in 2024: verzuimreductie op nummer 1?
5 januari 2024 - 2024 staat in de startblokken. Een nieuw jaar vol nieuwe kansen. Het moment om als klantcontactorganisatie vol te focussen op de doelen die je dit jaar wilt bereiken en de resultaten die je wilt behalen. Oftewel, welke goede voornemens stel je voor 2024 op? De redactie van Klantcontact.nl geeft je er graag één mee: verzuimreductie. […]
Branche - / Beroepsverenigingen ·
HR & arbeidsmarkt ·
ICT / Tech ·
Management ·
Opinie ·