Willemijn van Mourik nieuwe Employee Experience Director Teleperformance Benelux

Willemijn van Mourik nieuwe Employee Experience Director Teleperformance Benelux

by Klantcontact
6 juni 2019

Begin mei is Willemijn van Mourik bij Teleperformance Benelux en Suriname gestart in de nieuwe functie van Employee Experience Director (EED). Dat heeft Teleperformance bekend gemaakt door middel van een persbericht.

In 2018 heeft Teleperformance haar nieuwe strategie gelanceerd, waar de pijlers ‘Becoming a Great Workplace’ en ‘People First’ de boventoon voeren. Het bedrijf wil meer de nadruk leggen op het centraal stellen van de medewerker en op het bouwen aan vertrouwen bij medewerkers, waardoor optimale klantbeleving gerealiseerd kan worden.

Willemijn van Mourik was sinds 2016 werkzaam bij de organisatie Great Place to Work en weet als geen ander hoe belangrijk de medewerkersbeleving is. Willemijn van Mourik geeft zelf aan zich de afgelopen jaren gespecialiseerd te hebben op het gebied van goed werkgeverschap en het thema werkgeluk. “Ik ben er van overtuigd dat organisaties succesvoller zijn als ze in oprechte verbinding staan met hun medewerkers en actief sturen op persoonlijk leiderschap”. De EED is aandrijver voor het cultiveren van de optimale beleving van de medewerker in alle contacten met de organisatie, in alle fases van de employee journey.

Human Resources
Top