Verbroedering, kwaliteit en plezier onder klantadviseurs tijdens de Nationale CQ-test

Verbroedering, kwaliteit en plezier onder klantadviseurs tijdens de Nationale CQ-test

by Klantcontact
20 maart 2019

Cynthia van Londen van team DHL 1 behaalde afgelopen zaterdag het hoogste ‘contact quotiënt’ tijdens de Nationale CQ-test 2019. Daarmee mag zij zich de beste klantadviseur van 2019 noemen. Bovendien won ze een reischeque t.w.v. €750,-, aangeboden door Eelloo en de Klantenservice Federatie. Naast de winst van Cynthia ging haar team, DHL 1, er ook vandoor met de titel beste bedrijf 2019! Zij gaan met het hele team naar een concert van Maroon5, aangeboden door Randstad.

400 klantadviseurs namen het in vijf spannende rondes tegen elkaar op om één van de drie finaleplaatsen te bemachtigen. De volgende finalisten gingen de strijd met elkaar aan: Kim Stremmelaar van P-Direkt, Astrid Homan van het Kadaster en Cynthia van Londen van DHL. Na het lezen van de case, over een bedrijf met een goed imago als het gaat om de geboden service en leverbetrouwbaarheid, voerden zij live een gesprek met een stemacteur. Zowel de vakjury (Geeske te Gussinklo van KSF, Frits Klein van Harver, Frank de Klerk van HDLG, Anja Hulsenboom van Woonoz en Liesbeth van Leeuwen van Eelloo) als het publiek waren het unaniem eens over de winnaar Cynthia van Londen.

De winnaars per ronde:

  • Winnaar ronde 1 met het thema wetgeving, AVG en data: Yarden
  • Winnaar ronde 2 met het thema innovatie en trends: Essent
  • Winnaar ronde 3 met het thema typologie, brein, emotie en big 5: Nuon
  • Winnaar ronde 4 met het thema KPI´s: Liander

De KSF kijkt terug op een geslaagd event, dat mede mogelijk gemaakt is door onze sponsoren! Bedankt Randstad, Tempo-Team, Pegamento, Harver, HDLG, Eelloo, Tele’Train, Woonoz, Steven Voorn en de Klantenservice Federatie.

Human Resources ,
Top