Thuiswinkel.org: “Bestel op tijd”

Thuiswinkel.org: “Bestel op tijd”

by Klantcontact
5 november 2019

De e-commerce branche wil consumenten erop attenderen om op tijd online cadeaus voor de feestdagen te bestellen. Brancheorganisatie Thuiswinkel.org start daarom op 9 november in samenwerking met webshops en vervoerders de campagne ‘Wees voorbereid – Bestel op tijd’, aldus vakmedium Twinkle.

Omdat dit jaar Black Friday (29 november) en Cyber Monday (2 december) vlak voor Sinterklaas vallen wordt een grote verkooppiek in slechts enkele dagen verwacht. Om te voorkomen dat pakketjes niet op tijd aankomen, krijgen consumenten in de campagne het advies om eerder te bestellen. Dan worden bestellingen beter gespreid en ontstaat er minder bezorgdruk. Naast op tijd bestellen worden consumenten ook onder meer opgeroepen om pakketten te laten afleveren op servicepunten. 

Thuiswinkel.org: ‘In de campagne staat Sinterklaas centraal, die blij is omdat de pakjes op tijd besteld en bezorgd zijn. De consument kan de Sint een handje helpen om alle cadeautjes op tijd onder de schoorsteen te krijgen.’ Webshops zullen het aangepaste Waarborg-vignet op de site laten zien.

Wijnand Jongen van Thuiswinkel.org: ‘Wat “op tijd besteld” is, kan per webwinkel verschillen. Webwinkels informeren consumenten daar zelf over door bijvoorbeeld bij een product op de site de actuele levertijd weer te geven.’ (Twinkle)

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top