Talkdesk lanceert voicebot voor telefonie

Talkdesk lanceert voicebot voor telefonie

by Klantcontact
14 februari 2020

Talkdesk, aanbieder van cloudgebaseerde contactcenter oplossingen, heeft Virtual Agent gelanceerd. Virtual Agent is een conversational AI-gebaseerde intelligente assistent die binnen het spraakkanaal van het contactcenter kan worden toegepast. Hiermee kan het contactcenter klanten te woord staan buiten de reguliere openingstijden. In Virtual Agent komen een voicebot, een kennisbank en text-to-speech technologie bij elkaar. Talkdesk’s Virtual Agent gebruikt CRM-data zodat interacties gepersonaliseerd worden en kan via ticketing systemin ervoor zorgen dat terugbelafspraken worden gemaakt voor een moment dat een live agent beschikbaar is.

Talkdesk heeft een ambitieus ontwikkelprogramma gelanceerd om vanaf dit jaar de contactcentermarkt te bestormen, aldus Tiago Paiva, CEO Talkdesk. Er staan 20 productintroducties op de rol. Het bedrijf beschikt hiervoor over een extra ontwikkelbudget van 100 miljoen dollar, dat in oktober 2018 bijeengebracht werd via een investeringsronde.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top