Soleo Groep neemt HMS over

Soleo Groep neemt HMS over

by Klantcontact
4 maart 2021

De Soleo Groep neemt HMS Contact Centers en HMS Customer Care over. HMS is een multichannel contactcenter en is al jarenlang werkzaam voor nationale en internationale organisaties.

HMS N.V. is opgericht in 1993 in ’s-Hertogenbosch en specialiseerde zich in B2B Outbound telemarketing. Inmiddels is het bedrijf  uitgegroeid tot een gerenommeerde zakelijk dienstverlener voor Outbound telemarketing en Inbound Customer Care. De dienstverlening wordt multichannel en multilingual aangeboden vanuit drie vestigingen, met 200 werkplekken en ca. 250 medewerkers in ’s-Hertogenbosch, Nijmegen en Amsterdam.

Tom Verzellenberg krijgt de dagelijkse leiding over de activiteiten in ’s Hertogenbosch, Nijmegen en Amsterdam. Robert Holterman, de huidige eigenaar en algemeen directeur, blijft als bestuurder actief bij de organisatie betrokken.

De overname is onderdeel van de ambitieuze groeistrategie van Soleo, die samen met investeerder Capital A is bepaald,” aldus Jac Vermeer, directeur Soleo Groep. Eerder werden al Fresh Call Teleservices, BSG Contact en AS Kwadraat overgenomen.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top