Sitel Group start podcast-serie over CX

Sitel Group start podcast-serie over CX

by Klantcontact
22 januari 2020

Facilitair contactcenter Sitel start met een serie podcasts over CX. Onder de titel EmpowerCX NOW gaan Joey Coleman en Dan Gingiss voor Sitel aan de slag. Het tweetal had eerder een eigen podcast, ‘Experience This!’ die afgelopen jaar door Sitel werd gesponsord. De serie bestaat uit 12 afleveringen en start op 23 januari. Op het programma staan onderwerpen als social media en analytics, AI , diversiteit en inclusiviteit. De podcasts worden tweewekelijks uitgezonden onder de naam EmpowerCX NOW en zijn te beluisteren via Apple Podcasts, Google Podcasts en Spotify.

Joey Coleman is een veelgevraagd adviseur en spreker die heeft gewerkt voor grote merken als Deloitte, Hyatt Hotels, Zappos en Whirlpool. Dan Gingiss heeft 20 jaar gewerkt in social media, customer service, marketing en digitale CX op senior posities bij Discover, Humana en McDonald’s.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top