Serviceverlening Transavia in de knel

Serviceverlening Transavia in de knel

by Klantcontact
27 juli 2020

De Consumentenbond stelt in een eigen bericht dat er veel klachten binnenkomen over de dienstverlening van Transavia. Consumenten klagen onder andere over het niet ontvangen van vouchers, het uitblijven van terugbetalingen, onterechte kosten die in rekening worden gebracht voor omboeken en de slechte bereikbaarheid van de klantenservice. De Consumentenbond is op 16 juli in gesprek gegaan met Transavia. De capaciteit van de klantenservice zou zijn opgeschroefd en de zelfservice-mogelijkheden voor restitutie-verzoeken zouden zijn uitgebreid. De Consumentenbond heeft inmiddels al ruim 300 klachten over de luchtvaartmaatschappij binnengekregen en is nog steeds ontevreden over de gang van zaken bij Transavia. De bond geeft aan de situatie bij Transavia nauwlettend in de gaten te houden en onderzoekt de mogelijkheid om individueel of collectief stappen te ondernemen tegen het bedrijf.

Customer Experience

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top