Royal FloraHolland kiest Frontline Solutions voor WFM en cloudklantcontact

Royal FloraHolland kiest Frontline Solutions voor WFM en cloudklantcontact

by Klantcontact
29 april 2021

Royal FloraHolland, de grootste bloemenveiling ter wereld, en Frontline Solutions gaan gezamenlijk Genesys Cloud implementeren en uitrollen als klantcontact oplossing. Daarbij wordt de Workforce Management oplossing Verint Monet geïmplementeerd als vervanging van de huidige Excel-planning. Voor optimale flexibiliteit en efficiency in het klant contactcenter worden beide oplossingen en Microsoft Dynamics met elkaar gekoppeld.

Vorig jaar startte voor Royal FloraHolland de zoektocht naar een Workforce Management oplossing. Na meer inzicht in de strategie en visie werd de zoektocht uitgebreid naar een telefonieplatform. Mede ingegeven door het thuiswerken van de medewerkers en de verwachting dat die ontwikkeling ook in de toekomst blijvend is.

De combinatie van een WFM- en telefonie-oplossing werd gevonden in de WFM-oplossing van Verint Monet en de klantcontact oplossing van Genesys. De verschillende oplossingen worden naadloos geïntegreerd samen met het CRM-systeem Microsoft Dynamics.

Arja Boele, Manager Klant Contact Center: “Toen bleek dat Frontline Solutions zowel Genesys Cloud als Verint Monet als oplossing aanbood, was de keuze voor ons niet meer lastig. We ervaren Frontline als een fijne gesprekspartner, een niet al te groot bedrijf met aandacht voor de klant. Ze zijn goed in meedenken met hun klanten en zijn flexibel. Royal FloraHolland heeft dit als grote organisatie zonder ervaring met cloud oplossingen gewoon nodig. En, er was simpel een goede klik en dat vind ik erg belangrijk voor een goed partnership.”

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top