Pegasystems lanceert platform voor procesautomatisering

Pegasystems lanceert platform voor procesautomatisering

by Erik Bouwer
28 september 2016

pegasystems28 september 2016 – Pegasystems heeft Pega® Robotic Automation geintroduceerd, een platform dat bedrijven in staat stelt case-management, business process management en customer relations management te optimaliseren en te automatiseren. Het platform is gericht op het uitvoeren van taken door zowel robots als menselijke medewerkers. Volgens Pegasystems kiezen bedrijven steeds vaker voor het inzetten van robots (of bots) bij repeterende taken om efficiency te verhogen en kosten te verlagen en de best mogelijke customer experience te leveren. Het nieuwe platform stelt bedrijven in staat om de kracht van robotic process automation (RPA) te combineren met BPM en CRM.

In april nam Pega het bedrijf OpenSpan over, dat gespecialiseerd is in robotic automatisering, gericht op het overnemen van routinematige taken van klantenservicemedewerkers. OpenSpan wordt gebruikt door belangrijke partijen binnen financial services, retail-, telecom- en technologiemarkten, waaronder CapitalOne, Vodafone en eBay.

Technologie
Top