Pega neemt real speech analytics specialist Qurious.io over

Pega neemt real speech analytics specialist Qurious.io over

by Klantcontact
11 januari 2021

Pegasystems neemt Qurious.io over. Qurious.io is een aanbieder van oplossingen voor realtime speech analytics voor customerservice-teams. Qurious.io is opgericht in 2016 in San Francisco door Forbes 30-Under-30 winnaars Sabrina Atienza, CEO, en George Ramonov, CTO.

De cloud native software van Qurious.io maakt gebruik van speech-to-text, natural language processing (NLP) en emotiedetectie voor het realtime analyseren van dialogen. Agents krijgen op basis van de analyses realtime inzichten en coaching voor het verbeteren van de interacties, conversie en loyaliteit. Pega wil de functionaliteit van Qurious.io toevoegen aan het eigen Pega Customer Service portfolio.

Volgens Kerim Akgonul (senior vice president products bij Pega) wordt assisted AI steeds belangrijker voor agents, omdat hun werk ingewikkelder wordt: eenvoudige interacties worden in toenemende mate geautomatiseerd.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top