OBI4wan lanceert ontwikkelplatform voor chatbots

OBI4wan lanceert ontwikkelplatform voor chatbots

by Klantcontact
25 maart 2020

OBI4wan lanceert vandaag een nieuw chatbot platform. Hiermee wordt het mogelijk dat iedereen binnen organisaties zelf chatbots kan ontwikkelen, zonder dat daarvoor IT en developers nodig zijn. OBI4wan stelt het platform 60 dagen gratis ter beschikking.

Volgens het bedrijf hebben chatbots zichzelf in de praktijk al bewezen. OBI4wan ziet momenteel toepassingen van chatbots die resultaten behalen zoals 36% kostenbesparing, 24% hogere klanttevredenheid (NPS) en tot wel 20% groei in productiviteit.

De wereld van chatbots verandert snel en door koppelingen met diverse Natural Language Understanding (NLU) aanbieders, interne systemen en klantcontactkanalen zijn organisaties in staat in te spelen op deze veranderende wereld. Chatbots kunnen zo op grote schaal en in meerdere talen gesprekken afhandelen, waarmee organisaties vandaag de dag direct geholpen zijn. Daarnaast is belangrijke informatie altijd beschikbaar en begrijpen chatbots de klantvraag steeds beter, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid, aldus OBI4wan. Vanaf 25 maart 2020 is het platform wereldwijd en in meerdere talen beschikbaar. (OBI4wan)

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top