OBI4wan gaat samenwerken met CM.com, TOPdesk en Freshchat

OBI4wan gaat samenwerken met CM.com, TOPdesk en Freshchat

by Klantcontact
9 augustus 2019

OBI4wan kondigt drie nieuwe strategische samenwerkingen aan, met CM.com, TOPdesk en Freshchat. Dankzij de partnerships worden chatbot integratie en directe communicatie met klanten via WhatsApp voor organisaties nog gemakkelijker.

Door samen te werken met CM.com – Authorized Distributor voor de WhatsApp Business Solution – hebben OBI4wan gebruikers direct één-op-één contact met hun klanten. De officiële interface maakt het mogelijk om belangrijke updates, wijzigingen of herinneringen snel aan de klant te leveren. Het zakelijke account stelt meerdere servicemedewerkers in staat om tegelijkertijd te werken aan het reageren op verzoeken van klanten. De integratie werkt als volgt: organisaties vragen toegang via OBI4wan en na goedkeuring door WhatsApp kan het geheel geïntegreerd aangeboden worden binnen OBI Engage, de tooling van OBI4wan voor customer engagement via social media, messaging en live chat.

Om chatbots en virtuele agents toegankelijker te maken voor organisaties heeft OBI4wan gekozen voor samenwerking met TOPdesk en Freshchat, een moderne messaging-oplossing van Freshworks. Met behulp van de gebruiksvriendelijke conversation builder, AI-gestuurde intentie herkenning en een eenvoudige business rules editor, wordt de chatbot direct op maat gemaakt. Er wordt gebruik gemaakt van gegevens uit historische klantgesprekken. Een Chatbot Feasibility-rapport bepaalt de belangrijkste onderwerpen waarvoor de chatbot effectief toegevoegde waarde kan bieden. Door de integratie van OBI Bots vormen virtuele assistenten een aanvulling op de TOPdesk en Freshchat-omgeving. Het routinewerk wordt op deze manier overgedragen aan de chatbots, waardoor service agents meer tijd hebben om complexe klantvragen op te pakken.

Technologie
Top