OBI4wan breidt strategische samenwerkingen uit

OBI4wan breidt strategische samenwerkingen uit

by Klantcontact
10 juli 2019

OBI4wan gaat strategische samenwerkingen aan met CM.com, TOPdesk en Freshchat. Dat heeft de aanbieder van tools voor social media management, online klantenservice, chatbots, media monitoring en media inzichten bekend gemaakt via een persbericht.

CM.com is een officiele distributeur van de WhatsApp Business Solution. De officiële interface stelt meerdere servicemedewerkers in staat om tegelijkertijd te werken aan het reageren op verzoeken van klanten. Na goedkeuring door WhatsApp kan de businessoplossingen geheel geïntegreerd aangeboden worden binnen OBI Engage, de tooling voor customer engagement via social media, messaging en live chat.

Daarnaast heeft OBI4wan chatbot-integraties aangekondigd met TOPdesk en Freshchat. Met behulp van de gebruiksvriendelijke conversation builder, AI-gestuurde intentie herkenning en een eenvoudige business rules editor, wordt de chatbot direct op maat gemaakt. Daarbij wordt gebruik gemaakt van gegevens uit historische klantgesprekken. Een Chatbot Feasibility-rapport bepaalt de belangrijkste onderwerpen waarvoor de chatbot effectief een toegevoegde waarde kan bieden en hoe de reactietijden en de totale productiviteit naar verwachting zullen toenemen. De integratie maakt het mogelijk om routinewerk over te dragen aan de chatbots, waardoor service agents meer tijd hebben om complexe klantvragen op te pakken.

Technologie
Top