Mirjam van den Berg (Travix) CCMA Manager of the Year 2019

Mirjam van den Berg (Travix) CCMA Manager of the Year 2019

by Klantcontact
3 oktober 2019

Mirjam van den Berg van Travix is de beste Contact Center Manager van 2019. De CCMA Manager of the Year 2019 Award wordt uitgereikt aan de klantcontactprofessional met de meest impactvolle rol in zijn/haar organisatie. Van den Berg is daarmee de nieuwe ambassadeur van het klantcontactvak en van de CCMA in Nederland. Bij de uitreiking in ‘t Spant in Bussum waren 250 klantcontactprofessionals aanwezig.

Na ruim 70 nominaties bleven er na een juryberaad uiteindelijk 10 finalisten over. Die hebben tijdens een inhoudelijk programma vragen van de jury beantwoord en hebben zichzelf gepresenteerd tijdens een vijftal kennistafels aan ruim 100 geïnteresseerde vakgenoten. De winnaar werd uiteindelijk bekend gemaakt tijdens een awardshow met muziekoptredens en een diner. De winnaar is medebepaald door de stemmen van het publiek, tevens de leden van de CCMA. De CCMA verbindt klantcontactprofessionals met elkaar op haar online community, via events en sitevisits.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top