Louwman Customer Services kiest voor SUSA als flexpartner

Louwman Customer Services kiest voor SUSA als flexpartner

by Klantcontact
3 oktober 2019

Louwman Customer Services (LCS), het shared service contactcenter van de Louwman Group, heeft gekozen voor een partnership met SUSA. De eerste SUSA-studenten, een pool van 25 personen, zijn in september gestart. De looptijd van de samenwerking is voor onbepaalde tijd.

Louwman Group, een familiebedrijf, is actief op het gebied van mobiliteit: onder meer als importeur en dealer van Toyota, Lexus, Suzuki, Morgan en McLaren. Daarnaast is het bedrijf actief met lease en financiering, onderdelen, en logistiek en mobiele hulpmiddelen in de zorg. Louwman Customer Services is verantwoordelijk voor het klantcontact van de merken die de Louwman Group voert.

De afdeling Commerciële In- en Outbound van Louwman bestaat uit een kern van vaste medewerkers, aangevuld met vaste uitzendkrachten. In de piekperioden – zoals de rond halfjaarlijkse banden- en wielenwissel, in september en april, goed voor tweemaal zoveel bel- mail- en chatverkeer dan normaal in een week – is die bezetting echter niet voldoende en heeft Louwman Customer Services meer mensen nodig om de drukte aan te kunnen.

Louwman Customer Services heeft de groep SUSA-studenten door een verkorte opleiding (die normaal zes tot negen maanden duurt) heen laten gaan. De SUSA-studenten worden direct ingezet voor de ondersteuning van de winterbandenwissel.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top