Klantenservice Federatie verwelkomt startup Watermelon

Klantenservice Federatie verwelkomt startup Watermelon

by Klantcontact
28 september 2018

De Nederlandse AI-startup Watermelon heeft zich aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF). Watermelon levert slimme chatbots aan bedrijven met als doel klantvragen effectiever te beantwoorden en het online salesproces te vergemakkelijken.

“Wij als startup zijn op een missie om de klantenservice beter, sneller en leuker te maken met innovatieve chatbot-software. Maar een groot deel van de processen is en blijft mensenwerk; daarom is het voor ons als technologiebedrijf uitermate belangrijk op de hoogte te blijven van wat er actueel is in de branche en in contact te komen met de mensen die weten wat er speelt.”

“Wij zijn er als Klantenservice Federatie niet alleen voor de bedrijven die zelf actief zijn in het klantcontact, maar ook voor de dienstverleners. Zij kunnen met nieuwe technologieën onze sector efficiënter en innovatiever maken,” aldus Geeske te Gussinklo, directeur van de KSF. “Met Watermelon hebben wij een nieuw, jong lid erbij. Dat is voor ons als brancheorganisatie belangrijk: wij zijn er niet alleen voor gevestigde namen maar ook voor de nieuwe spelers in de markt. Samen werken we aan de kwaliteit van klantenservice.”

 

Lees ook: ARBEIDSMARKTPROBLEEM KLANTCONTACT: KSF LAAT HET OVER AAN DE MARKT

Customer Experience, Technologie
Top