Hans Reuver nieuwe directeur Frontline

Hans Reuver nieuwe directeur Frontline

by Klantcontact
28 augustus 2018

Hans Reuver wordt per 1 september aanstaande de nieuwe directeur van Frontline Services, dat contactcenteroplossingen ontwerpt, implementeert en beheert. De huidige directie, Marcel Reuvers en GertJan Coolen, doet een stap terug en gaat zich meer richten op CC4Skype, de contactcenteroplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams.

Hans Reuver is een bekende in de klantcontactsector. Als Commercieel Directeur bij Unamic/HCN kwam hij in aanraking met de contactcenterbranche. De laatste vijf jaar was hij actief bij Teleperformance op het gebied van digitale transformaties, customer experience en customer journeys.

Marcel Reuvers: “Afgelopen jaar is er door verschillende partijen interesse getoond in Frontline. Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf. Wij wilden dat de nieuwe directeur ervaren en professioneel is en oog voor de klanten en medewerkers heeft. Wij hebben een weloverwogen keuze gemaakt en we hebben er alle vertrouwen in dat Hans met zijn brede achtergrond dit geweldig gaat doen.”

Hans Reuver: “Als nieuwe algemeen directeur van Frontline ben ik erg enthousiast over het vertrouwen dat mij is gegeven. Het is een prachtig bedrijf met een uitgebreid portfolio en goede gekwalificeerde medewerkers dat geweldige mogelijkheden biedt. Na de kennismakingen met de klanten en partners, richt ik mij de komende tijd op het verder verbeteren van de klanttevredenheid  en de groei van de organisatie.”

 

Human Resources
Top