Genesys voegt gamification toe aan WFO-suite

Genesys voegt gamification toe aan WFO-suite

by Klantcontact
5 maart 2020

Contactcentersoftware-aanbieder Genesys heeft voor een onbekend bedrag machine learning en behavioral analytics bedrijf nGUVU overgenomen. nGUVU is ontwikkelaar en leverancier van een employee engagement platform voor contactcenters.

Het bedrijf levert onder andere nGAGEMENT als oplossing. Daarbij wordt gebruik gemaakt van gamification en social media om contactcentermedewerkers via methoden als competitie en samenwerking tot hogere prestaties te laten komen. Hiermee wordt gamification onderdeel van de WFO-suite van Genesys, waar ook tools in zitten voor resource management, QA en compliance.

Volgens beide bedrijven zorgt de gecombineerde oplossing ervoor dat bedrijven hun employee engagement en customer experience kunnen verbeteren.  Door in te zetten op behoud en motivatie van medewerkers kunnen ook kosten worden bespaard.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top