Genesys en Zoom kondigen samenwerking aan

Genesys en Zoom kondigen samenwerking aan

by Klantcontact
21 mei 2020

Genesys gaat samenwerken met Zoom Video Communications. Daarbij wordt Genesys Cloud met Zoom Phone en Zoom Meetings geïntegreerd. Genesys is de eerste partner met een integratie voor beide Zoom-oplossingen. Beide integraties zijn eenvoudig te configureren met beperkte ondersteuning van IT. Daarnaast kunnen klanten van Genesys Cloud Zoom Phone kiezen als spraakprovider voor het contactcenter. Zo profiteren ze van de robuuste PBX-functionaliteit van Zoom in combinatie met de contactcenter mogelijkheden van Genesys Cloud, waaronder automatisering en selfservice op basis van artificial intelligence en ondersteuning voor spraak- en digitale kanalen.

Gebruikers kunnen veel tijd besparen, onder meer door bellen-door-te-klikken en soepel door te verbinden tussen Genesys Cloud en Zoom Phone. Alle medewerkers kunnen snel met collega’s samenwerken via Zoom Meetings zonder Genesys Cloud te verlaten. Schakelen tussen systemen of zoeken in verschillende directories om collega’s te bereiken is niet meer nodig. Medewerkers in klantcontact, administratie en uitvoering kunnen gelijktijdig gebruik maken van spraak en video om de interne samenwerking makkelijker te maken. Gebruikers van Genesys Cloud kunnen ook profiteren van de functies in Zoom voor het maken van opnames en delen van het scherm. Beide bedrijven gaan gezamenlijk de markt op. De geïntegreerde oplossing komt in het tweede kwartaal van 2020 beschikbaar.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top