Filipijnse BPO-dienstverlener Admerex kiest voor Tritel en QuandaGo

Filipijnse BPO-dienstverlener Admerex kiest voor Tritel en QuandaGo

by Klantcontact
10 juni 2020

QuandaGo gaat samen met telecomdienstverlener en systems integrator Tritel aan de slag voor Admerex, een BPO-bedrijf dat onder meer klantcontact voor de Filipijnse overheid verzorgt. Admerex gaat voor de verschillende overheidsinstellingen omnichannel contactcenterdiensten verzorgen. De oplossingen gaan naar verwachting live begin juli dit jaar.

Admerex gaat samen met Tritel en QuandaGo klantcontactoplossingen implementeren bij verschillende Filipijnse overheidsinstellingen. Onderdeel daarvan zijn ondersteunende processen zoals kennismanagement en procesautomatisering, met als doel de efficiency te vergroten en de kosten van klantcontact voor de overheid te verlagen. Meer specifiek zal Admerex de QuandaGo-software inzetten om de meest voorkomende customerservice-taken en werkprocessen te automatiseren op basis van business rules en kunstmatige intelligentie. Dit loopt uiteen van het geautomatiseerd verwerken van adreswijzigingen en rekeninginformatie, administratieve nawerktijd van gesprekken en het bijwerken van klantgegevens en controleren van compliance. Ook wordt volledige ondersteuning verzorgd voor alle denkbare klantcontactkanalen: van spraak, e-mail en social media tot en met web, chatbots, messaging apps, mobiele en spraak-apps en toekomstige platformen.

Tritel is een innovatieve system integrator op het gebied van telefonie met meer dan tien jaar ervaring. Centraal in de aanpak van Tritel staat het aanmoedigen van, helpen met en vooroplopen in de migratie naar de cloud door middel van een geïntegreerd cloudplatform dat garant staat voor complete, betrouwbare en veilige dienstverlening.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top