Cynthia Mak door CCMA uitgeroepen tot ‘Manager of the Year 2021’

Cynthia Mak door CCMA uitgeroepen tot ‘Manager of the Year 2021’

by Klantcontact
4 juni 2021

Cynthia Mak, Manager Customer Care bij Talpa Network, mag zich een jaar lang ‘Manager of the Year 2021’ in de klantcontactsector noemen. De vakjury van CCMA koos voor haar (uit een shortlist van vier klantcontactmanagers) vanwege haar vermogen om medewerkers, klant en bedrijfsdoelstellingen bij elkaar te brengen. Ook vindt de jury het opvallend dat Cynthia Mak op een uitstekende wijze de verbinding legt tussen mens en techniek. “Haar energie en drive laten zien dat zij een echte ambassadeur is voor het vakgebied en voor de CCMA.”

Op de shortlist stonden naast Cynthia Mak (Talpa Networks) ook Barbara de Koning Gans (Rabobank), Gitta Hoeks (Zilveren Kruis Achmea), Ramond Leenders (GGD Regio Utrecht). De shortlist is weer gebaseerd op een lijst met genomineerden.

CCMAMak is bij Talpa verantwoordelijk voor de Customer Care Hub, waar klanten van alle Talpa Network merken worden bediend in meerdere talen. Het gaat dan om onder andere televisie, websites en geprinte media waaronder VakantieVeilingen, VavaBid, Actie van de Dag, LINDA., KIJK, en VI Webshop. Eerder in haar loopbaan was Mak werkzaam als Customer Service Manager bij retailformule Bestseller, als Financial & Compliance Officer bij Nmbrs BV en was ze head of support bij MessageBird. Mak studeerde onder meer neurowetenschappen in Leiden en pedagogiek in Amsterdam.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top