Crisp kiest voor SaySimple voor messaging klantenservice

Crisp kiest voor SaySimple voor messaging klantenservice

by Klantcontact
11 december 2019

Online verssupermarkt Crisp heeft SaySimple gekozen als social messaging partner. Met de inzet van SaySimple’s platform beoogt het bedrijf haar klantenservice via social messaging te verfijnen en verbeteren. De samenwerking is per december 2019 officieel van start gegaan.

Crisp is de supermarkt-app voor vers eten en bezorgt zes dagen per week. Klanten kunnen online bestellen tot tien uur ‘s avonds voor bezorging de volgende dag. Tussen zeven uur ‘s ochtends en drie uur ‘s middags worden alle producten verpakt en gaan deze mee met verschillende bezorgdiensten, waaronder PostNL en kleinere bezorgers. Dezelfde dag wordt de bestelling aan huis tot in de keuken afgeleverd.

SaySimple stelt bedrijven in staat om WhatsApp toe te voegen als nieuw kanaal voor klantbetrokkenheid en service, waardoor conversational excellence en kostenvermindering ontstaan. Het bijbehorende social messaging automation platform ondersteunt alle belangrijke chatkanalen en omvat tevens een messaging intelligence dashboard en een AI-driven bot platform.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top