Continuum kiest voor KPN en Genesys PureCloud

Continuum kiest voor KPN en Genesys PureCloud

by Klantcontact
5 november 2019

Facilitair contactcenter Continuum Global Solutions heeft eind oktober een strategische overeenkomst getekend met KPN voor het leveren van het data & voice netwerk, het interactie platform PureCloud (van Genesys) en de managed services om deze integrale solution in Europa te implementeren en te beheren. De combinatie van Genesys en KPN geeft Continuum de mogelijkheid om op alle locaties en op meer dan 200 thuiswerkplekken de beschikking te hebben over de state-of-the-art cloud oplossing van Genesys waarmee de klantinteracties afgehandeld worden. KPN zal in Q4 van 2019, in nauwe samenwerking met Genesys en ander business partners, zorgdragen voor een volledige uitrol van deze cloud oplossing.

Continuum Global Solutions levert wereldwijd met meer dan 17.000 medewerkers omnichannel contactcenter-dienstverlening via voice en non-voice kanalen als chat, e-mail en social media. In Nederland heeft Continuum ruim 800 medewerkers die verdeeld over 3 eigen locaties, 1 managed insourcing locatie en meer dan 120 thuis werkplekken elke dag verantwoordelijk zijn voor het leveren van een ultieme klantbeleving. Continuum Global Solutions behoort tot het portfolio van Skyview Capital.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top