Contactcenter iKanbi neemt Harvest over

Contactcenter iKanbi neemt Harvest over

by Klantcontact
25 september 2019

De Belgische contactcenter-groep iKanbi neemt de activa van communicationcenter Harvest (Antwerpen) over. Daarmee groeit iKanbi tot 850 medewerkers, goed voor een top drie-positie in de Belgische contactcentermarkt met een omzet van ruim 40 miljoen euro. Harvest blijft als brandname behouden. Eric Ignoul, zaakvoerder van Harvest Group, wordt ceo van de Harvest-activiteiten binnen iKanbi Group.

Harvest Group is goed vertrouwd met de Nederlandstalige en Oost-Europese markten. iKanbi is vooral gericht op de Franstalige en Zuid-Europese markt. Met de fusie wordt in eerste instantie gemikt op verdere groei in Vlaanderen en Nederland, in tweede instantie binnen Europa. De activa van Harvest worden ondergebracht in Harvest Communication Centres S.A. binnen de iKanbi Group S.A.. Harvest, het jongste Belgische communicationcenter met locaties in Antwerpen en Mechelen, boekte vorig jaar een omzet van 7,3 miljoen euro.

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top