BT rondt eerste fase vernieuwing contactcenters af

BT rondt eerste fase vernieuwing contactcenters af

by Klantcontact
6 april 2021

De Britse telecomprovider en automatiseerder BT is al jaren bezig met het herinrichten van de customerservice-organisatie nadat in de jaren negentig het klantcontact grootschalig werd uitbesteed naar offshore locaties zoals India. Onderdeel van het programma, dat vijf jaar duurt en is gestart in 2018, was het terughalen van het klantcontact naar het Verenigd Koninkrijk. De provider is nu bezig met het herontwerpen van de werkomgeving. Daarbij zullen 300 werklocaties worden teruggebracht naar 30.

Het herinrichten van de kantoren is – ondanks corona – gewoon doorgegaan. In de nieuwe werkomgeving is veel aandacht voor daglicht en voorzieningen zoals café’s en restaurants, flexibele werkplekken en ruimtes waar op verschillende manieren kan worden samengewerkt. Uiteraard zijn e rook ruimtes waar medewerkers kunnen ontspannen, met tafeltennis, pooltafels, game consoles en een ‘putting green’. Ook zijn er stilteruimtes voor religieuze doeleinden, een kolfruimte, een concierge en een fietsenmaker. In de nieuwe omgeving wordt rekening gehouden met de laatste richtlijnen rond Covid-19. Een van de eerste contactcenters die nu gereed is, staat in Newcastle. (Bron: BT)

BT

Human Resources

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top