Britse Cirrus fuseert met TelXL

Britse Cirrus fuseert met TelXL

by Klantcontact
13 januari 2020

Cirrus, leverancier van omnichannel cloudgebaseerde contactcenteroplossingen (met klanten als Virgin Trains, NHS en Clarks) en TelXL, een Britse leverancier van oplossingen voor klantcontactomgevingen, hebben een fusie aangekondigd. In 2015 nam TelX al een meerderheidsbelang van 51% in Cirrus. De combinatie wil de omzet verdubbelen in het komende jaar en gaat daarom voor een groei in personele omvang van 60%. Beide partijen hebben in het verleden veel samengewerkt omdat ze complementair aan elkaars diensten zijn. TelXL levert diensten voor spraak, zoals routering, IVR’s, maar ook CRM-integraties en billingoplossingen. De combinatie wil ook de mogelijkheden tot verdere productontwikkeling versterken en de time to market versnellen. Jason Roos is de CEO van de nieuwe fusieorganisatie.

Technologie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Top