4 september 2024

Boze klant van de VakantieDiscounter verzamelt alle klachten op Instagram

Klantcontact.nl is niet de enige die zich druk maakt om de slechte klantenservice van VakantieDiscounter. Online regent het klachten over het Amsterdamse reisbureau dat goedkope vakanties aanbiedt. Voor veel Nederlanders blijkt goedkoop inmiddels duurkoop. Andrew Jans is een van de gedupeerden. Na een slechte ervaring met de VakantieDiscounter ging hij allerlei klachten en slechte reviews verzamelen. Zijn Instagram-pagina De Vakantie DC klachten geeft een bloemlezing over wat er allemaal misgaat bij de VakantieDiscounter.

Bron: De Vakantie DC Klachten / Instagram

Deze week zit Jans op zevenhonderd verzamelde klachten, sinds 20 april 2024. Die haalt hij uit verschillende bronnen, zoals Trustpilot Google Reviews, Reisorakel.nl, Reviews.nl, Klacht.nl, Tiktok, Facebook, Instagram, X.

“Sinds kort zijn ze in de avond, en in het weekend niet meer te bereiken. Je kreeg sowieso al bijna geen contact met ze, maar nu waarschijnlijk helemaal niet meer”, schrijft hij bij het bericht over de 700ste klacht.

Het gebrek aan service is niet het enige waar Jans zich aan stoort. “Op sociale media worden klachten en kritische vragen verborgen gezet of verwijderd. Ben je te kritisch, dan blokkeren ze je gewoon!”

Over het doel van zijn Instagram-pagina zegt hij: “Iedereen moet gewaarschuwd worden voor deze organisatie.”

Verder lezen