27 december 2022

19 vragen over een kapotte tandenborstel

Geregeld horen we verhalen over customer service afdelingen die slecht bereikbaar zijn of klanten onvoldoende informeren. De 41-jarige Jelte Sondij had een compleet andere ervaring. Toen hij aanspraak wilde maken op de garantie van zijn Philips tandenborstel, stuitte hij op een overenthousiaste medewerker van de klantenservice…

Bizar kruisverhoor

Zij mailde Jelte een lijst met 19 (!) vragen over het gebruik van de tandenborstel en nadere details over het ‘incident’ waarbij het apparaat kapotging. Een greep uit de vragen:

  • Hoe vaak gebruikte u de tandenborstel?
    • In welke kamer gebruikte u de tandenborstel toen het incident gebeurde?
    • Wat was het resultaat?
    • Hoorde u vreemde geluiden?
      • Hoe vaak laadt u het apparaat op?
        • Sluit u de oplader aan op het lichtnet of gebruikte u een verlengsnoer?

Niet de tandenborstel uit het verhaal.

Crimescene

Gelukkig kon Sondij er hartelijk om lachen en gaat zijn bericht op Twitter inmiddels viral. “Ik zag een hele crimescene voor me waarin ik als verdachte alles moest opbiechten over mijn tandenborstel.”

Eind goed, al goed

Inmiddels hebben Philips en de desbetreffende customer service medewerker hun excuses aangeboden voor het bijzondere kruisverhoor. En Jelte is dolblij met zijn gloednieuwe tandenborstel!

Verder lezen