13 oktober 2025

WEngage Nederland maakt doorstart onder ContactCare

ContactCare heeft met curator Mr. Ad van Bergen een akkoord bereikt over het continueren van de activiteiten van WEngage in Nederland. Met deze stap neemt ContactCare de Nederlandse vestiging, inventaris en middelen over. ContactCare is op dit moment in overleg met de medewerkers en opdrachtgevers van WEngage over voortzetting van de werkzaamheden.

Wim Vintges committeert zich aan ContactCare voor het borgen van het maximale behoud van medewerkers en opdrachtgevers. Wim heeft 26 jaar ervaring binnen WEngage en haar rechtsvoorgangers. Daarmee blijft de dienstverlening voor opdrachtgevers ononderbroken doorgaan, met dezelfde kwaliteit, betrokkenheid en vertrouwde gezichten.

WEngage in Nederland ontstond uit de fusie van IPG en Call-IT.

Jasper Meerding, CEO van ContactCare licht deze stap toe: “Het oude Call-IT was voor mij altijd al een inspirerend voorbeeld. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met deze vakmensen. Door hen onderdeel te maken van ContactCare, bundelen we krachten, behouden we waardevolle kennis en creëren we nieuwe mogelijkheden voor groei en innovatie in klantcontact.”

Met deze uitbreiding versterkt ContactCare haar positie als toonaangevende partner in klantenserviceoplossingen. Vanuit de vestigingen in Amersfoort, Eindhoven en Paramaribo bouwt de organisatie verder aan duurzame en toekomstgerichte klantcontactoplossingen.

ContactCare werd in deze transactie geadviseerd door Fun Zeegers van SkyWalker – customer service management. Zeegers is al 20 jaar professioneel bemiddelaar in het klantcontact vakgebied en begeleidde eerder de succesvolle doorstarts van BRW Groep en Klantcontact.nu.

Verder lezen