
Klantinteractie Research Centrum – KIRC
De Stichting Klantinteractie Research Centrum (afgekort KIRC) is hét kennisinstituut voor klantinteractie in Nederland en België. Stichting KIRC is de enige not-for-profit onderzoeksinstelling in Nederland voor klantcontact, klantinteractie en contactcenters. Het Klant Interactie Research Centrum voert regelmatig onderzoek uit naar klantinteractie en publiceert over eigen onderzoek en onderzoek van derden. KIRC is opgericht door Martine Ferment en wordt gefinancierd door sponsoren en donateurs.
Portfolio
KIRC is actief met het delen, ontwikkelen en borgen van kennis op het vakgebied van klantcontact. KIRC voert onderzoek uit en publiceert onder meer jaarlijks het Nationaal Benchmark en Trendonderzoek Klantinteractie. Daarnaast produceert KIRC boeken, whitepapers, onderzoeksrapporten, seminars, lezingen, nieuwsbrieven, themagroepen en workshops met branchegenoten.
Markten
KIRC is actief in de sector brancheonderzoek
Vestiging Nieuwegein
Omvang 1 medewerker
Omzet (2018): n.v.t.
Certificaten en lidmaatschappen
KSF, PvKO, CustomerContact
Contactgegevens
Cris Donze, cris.donze@kirc.nl