KCM Survey

KCM Survey

by Klantcontact
KCM Survey

Bedrijfsprofiel KCM Survey

KCM Survey helpt organisaties bij het verkrijgen van waardevolle inzichten op het gebied van klant- en medewerkersbeleving. Dit doet KCM door het versturen van enquêtes via verschillende kanalen. Ook is het mogelijk om branche specifieke onderzoeken te verzorgen. Hiermee krijgen organisaties in korte tijd inzicht in tevredenheid en de verbetermogelijkheden. De binnenkomende resultaten zijn altijd realtime inzichtelijk in een persoonlijk online belevingsdashboard.

Portfolio

KCM levert inzichten in onder andere klant- en medewerkersbeleving door middel van enquêtes. Deze zijn gericht op het meten, borgen en presenteren van prestatiegegevens. Denk aan: de kwaliteit van serviceprocessen, klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid, Net Promotor Score, Customer Effort Score, Net Effort Score en klant- of medewerkersreizen. Informatie uit deze onderzoeken wordt aangeleverd via de online belevingsdashboards, welke volledig maatwerk zijn. Daarnaast ondersteunt KCM haar klanten bij het opzetten en implementeren van de onderzoeksaanpak en -methodiek. Daarbij wordt ook rekening gehouden met de ROI. KCM helpt bij het betrekken van medewerkers zodat inzichten verkregen uit informatie effectief kunnen worden omgezet in verbeteringen.

Markten

KCM Survey is actief in de volgende markten: financials, volkshuisvesting en vastgoed, overheid en ZBO’s, energie en telecom, transport en logistiek, en zakelijke dienstverlening.

 

Hoofdvestiging Loosdrecht

Omvang 16 medewerkers

Omzet (2018)

 

Partners

KCM Survey werkt samen met specifieke partners, waaronder OBI4wan, Telecats en KSM Fabriek.

 

Certificaten en lidmaatschappen

KCM Survey is ISO 27001 gecertificeerd.

KCM Survey is aangesloten bij de KSF, PvKO, KIRC

 

Contactpersoon

Edwin van Wijk

Welcome@KCMsurvey.eu

Top