5 september 2024

Ron van Munster werkt 40 jaar bij TUI. Dat levert hem heel veel lof op

Hij had dit jubileum zelf ook niet verwacht, schrijft Ron van Munster op zijn LinkedIn. Maar op 31 augustus vierde hij zijn 40-jarige (!) dienstverband bij reisorganisatie TUI. Waarvan een groot deel direct in klantcontact. ‘Maandag je gouden Rolex in ontvangst nemen?’.

Man op een paard
Ron van Munster. Foto: privéarchief

Ron schrijft op LinkedIn: ‘Sommigen zien het als een vanzelfsprekendheid, anderen als een bewonderenswaardige prestatie. De waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden. Wat voor mij telt, is dat mijn tijd bij TUI zonder twijfel onvergetelijk is. Als ik terugkijk op alles wat ik heb bereikt en de kansen die ik heb gekregen, voel ik me dankbaar.’

Van reisbureaumedewerker naar Head of Customer Service

Ron startte in 1984 als reisbureaumedewerker en werkte zich op tot Head of Customer Service TUI Nederland. ‘Morgen open ik een flesje (spa blauw) om mijn jubileum samen met mijn vrouw te vieren. Zij staat immers al bijna 40 jaar aan mijn zijde, terwijl we samen de hoogte- en dieptepunten van de reisindustrie hebben meegemaakt. Van rampen tot goede en minder goede jaren—ik heb geen moment spijt van deze reis!”

Het wordt Ron gegund

Zijn berichtje en jubileum blijven niet onopgemerkt. Binnen de kortste keren krijgt Ron 235 likes en 206 commentaren, waarvan veel felicitaties. ‘Gefeliciteerd, Ron. Maandag je gouden Rolex in ontvangst nemen?, reageert Ria-Sophie Rietveld. ‘Dag meneer TUI. Slechts een 6-tal jaartjes van die 40 mogen samenwerken. Jouw feedback is altijd raak; ook daar mag je trots op zijn. Het ga je goed Ron’, schrijft Jacques Sol.

Ook Ramón Delima, CX en CS & Sales Lead bij TUI doet een duit in het felicitatiezakje en prijst Rons passie voor goed klantcontact.

Verder lezen